❤️







Ett gäng lite normalare bilder från nyår jag fick från Norling, haha kan inte sluta skratta åt den kvällen. Helt galen. Men på bilderna sköter vi oss iallafall, blir sjukt glad av dom. 

Herregud min gårdag! Jag måste bara berätta, jag skrev ju att mitt år liksom började på det bästa sättet någonsin och det fortsatte igår. Jag åkte till Karlstad spontant, hämtade upp Sofie och överraskade Sofia utanför hennes lägenhet. Jag har inte sett Sofia sen studenten, kan ni tänka er den känslan? Asså herreguuuud. Haha vi stod och kramades, skrek och grät tills vi tillslut hade lite catch up i bilen. Jävlar vilka tjejer och herregud vad man kan älska folk. Blir alldeles galen. Jag tror jag har blivit den alldeles bästa av mig själv igen, sådär sjukt glad och flamsig, som gråter av skratt och som flyger fram när jag går. Herregud vad skön känsla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0