2015





Men åh vilka dagar jag har haft! Mitt år kunde inte ha börjat bättre. Är som sagt anti löften och skit, men det har aldrig känts såhär bra att få sätta punkt. Gillar att det börjar om, att man liksom ser till att alla dagar blir så bra som möjligt. Och det har jag verkligen gjort hittills, jisses. Har varit på ett sånt sjukt bra humör, ätit skaldjur 😍, fjantat mig i Karlstad idag, fått skrattanfall på bergvik så jag övervägde att slå mig ner på golvet och skratta klart undertiden Erica vrålar "mår så jääääävla braaaaa" och gör världens segergest. Haha jag gör också det, jag mår verkligen bra och det var länge sen jag kom upp i den här nivån. 

Så jag ska fortsätta med det, kanske den där punkten kom väldigt lägligt i mitt liv. Då vet ni hur jag mår och jag hoppas att ni har det lika fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0