Värdelös

"Imorgon ska jag fanämäj ta sovmorgon" sa jag igår. Det gjorde jag, sov nästan 14 timmar. Efter det vad jag inte pigg men gick upp ändå och fick för mig att baka. Gillar inte att baka för allt jag gör går åt helvete ändå. Men idag skulle jag lyckas! Och följa receptet helt och hållet. Jag var glad och kände mig duktig. Såhär såg jag ut ändå. Söt. 



När kakorna var klara satte jag mig vid köksbordet och frågade mig själv vad felet är på mig. De såg ut såhär 



Helt misslyckade. Även denna gång och jag frågar mig själv återigen varför jag envisas att baka? Samt varför jag inte fick de bra generna vi har i släkten. Jag är värdelös helt enkelt och tänker härdanefter köpa en påse gifflar istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0