Några arga åsikter

Jag är en människa med mycket åsikter och är inte speciellt rädd för att dela med mig av dom heller. Så nu tänker jag göra det igen, varsågoda. Läs och lyssna. 

1. Herregud tjejer, lugna ner er med att måla ögonbrynen. Ni behöver inte använda en hel penna per ögonbryn, ni behöver inte ha kolsvarta när det är så himla tydligt att ni inte har det, ni behöver inte göra streck, kanter, blixtar och pandor och vettefan allt som ögonbryn. Ja man kan fylla i och ändra form, men herregud har ni aldrig hört något som kallas måtta? Nej, men googla det då. 

2. Kan alla bara sluta hitta på en massa utmaningar på Facebook? Det var roligt i sisådär en kvart, men nu plötsligt är hela flödet fullt av utmaningar så som dricka öl, gå på lina, "filma när du gör en strike annars suger du:P", "laga en smulpaj på 2minuter annars är du skyldig mig ett flak Falcon" typ. Ja det räcker nu helt enkelt. 

3. Kan ju hålla ett föredrag om de där mönstrade fula byxorna igen, men tror jag skiter i det ärligt talat. Tror ni fattar vad jag tycker om det. 

4. Jag har fortfarande lite svårt för alla de där instagrammänniskorna som lägger ut bilder på sig själva i bh och trosor. Kommer aldrig förstå mig på er, förlåt ni gör givetvis det ni vill, men kommer ändå aldrig förstå varför man vill visa hela sig själv till hela världen :) 

5. Idioter. Jag är så trött på folk som inte visar andra människor respekt, som bara leker med andra människors känslor och leker med en annan människas hjärta som om det vore en jävla cigarettfimp, som man kan kasta iväg när man vill, trampa hårt på och tillsist spotta på. Man behandlar människor med respekt helt enkelt och det finns tusen exempel på människor som inte gör det och jag kan bara säga en sak till er, jag hatar er. 

Det var väl allt jag störde mig på denna fredagkväll. Imorgon stör jag mig troligtvis på något nytt. Man kan nästan tro att jag är världens största pessimist men det är jag faktiskt inte. Men ibland måste man får dela med sig av såna här bekymmer, thats it. 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Word kompis :)

2014-09-27 @ 05:25:50
URL: http://thesimplegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0