Groteskt





I förra inlägget skrev jag att ni får läsa om er bryr er, annars skit i det. I detta inlägg skriver jag läs om ni bryr er, annars läs ändå. Sen första gången jag såg dessa fula trasmattorsbyxor har jag hatat dom. Och det vill jag nu dela med mig av. Och det allra värsta är att de kommer i fler och fler hemska färger och fler och fler använder dom. Får panik! Dom är skitfula. På riktigt, fuuuula. Jag gillar annars mönstrade byxor, men dessa alltså.... De är i äckligt material, fula färger, ful modell, fult mönster och allt är bara väldigt fult med dom. Ännu värre var det när jag två kompisar som hade dem samtidigt fast i olika färger. 

Usch. Hoppas trenden slutar snart och folk faktiskt inser hur hemskt gräsliga dom är. "Man får tycka vad man vill" "alla har olika smak/stil" " smaken är som baken :P". Ja men nej. Inte i detta fall. Så nu har jag fått ur mig det. Nu känns det lite lättare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0