Dagens hyllning :P




Det går till dessa två. För ni är två av mina bästa vänner, för att ni har förmågan att alltid pigga upp mig. Jag har ju babblat endel om att vara med människor som får fram den bästa sidan av sig själv. Häääär har ni ett exempel på det. De får verkligen fram den allra bästa av mig. Helt jäkla galen, glad, stark och lycklig. För sån är jag egentligen. Och det får dom alltid fram hur deppig jag än har varit innan. Och framförallt så vet jag att dom bryr sig så jäkla mycket, hela tiden. Och dom visar det. 

Så jag är på ett förbannat bra humör idag. Fia räddade min dag totalt, tacos, bakning, deeptalk, skvaller och galenskaper. Kan fan inte bli bättre än så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0