Cool

Min kamerarulle uppdateras inte så ofta, mitt liv ser mer eller mindre likadant ut varje dag, jag gör samma sak och jag trivs med det. Idag har jag dock relaxat och det var förbannat gött och igår var jag på myskväll med ett fint gäng, så det är inte fula dagar jag har om ni tror det. Jag förändrar dock mitt hår i princip varje dag, igår blev jag en leopard i nacken t.e.x, i onsdags fick jag långt hår, jag färgade mitt och löshåret igår också, och klippte mig. Så det är väl någonting som aldrig ser likadant ut. 
Herregud vad bloggar man om? Jag har tappat det där. Jag bloggar i princip bara när jag är världens lyckligaste människa eller när jag skriver djupa töntiga fjuttistexter om hur mitt hjärta har krossats. Men det känner jag inte för idag, för jag tror det har läkt igen väldigt bra på sista tiden. Det är ju en förbannat bra sak. Jaja ska hålla käften nu och njuta av att det är fredag trots att jag jobbat imorgon. Hejhej dådå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0