Babbel




Godmorgon godmorgon godmorgon. Idag var jag verkligen uppe med tuppen. Helt jäkla i onödan, åkte till salongen två timmar innan min första kund, orkar inte åka hem tillbaka, sitter därför här en aning bitter och ensam. Tänkte därför slänga ihop ett inlägg om mina favoritprodukter för sånt där gillar ju folk och frågar heeeela tiden efter produkttips. Och jag svarar gärna men är lite för lat för att lägga ner mig och skriva om det oftast. Men idag kanske ni har tur, vi får se. 

Har iallafall en fullspäckad dag idag, vilket är jäkligt kul. Kommer förmodligen vara död efter jobbet eftersom jag är typ sjukast i världen. Men inte fasen har man tid att vara hemma och lata sig när man har eget företag. Ja det där var ett smygskryt. Haha ni som inte känner mig och läser denna blogg måste tro att jag är dum i huvudet samt den drygaste på denna jord. Förstår er isf. Ha det! 

Förövrigt, när jag började att jobba i Norge så funderade jag mycket på vad "ha de" betyder. Jag svarade alltid "ja ha det bra du med". Jag frågade sen en kollega och det betyder inte alls ha det bra, utan helt enkelt bara "hejdå". Så alla norskar lär ju ha tyckt att jag var knäpp när jag säger tillbaka "ja ha det bra du med" till hejdå. Ahja, det är inte lätt att förstå sig på varken mig eller norskarna. Det var en parantes, fan vad jag babblar. Hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0