Lördag

Vad bloggar man om ifall ingenting roligt händer? Jag vet inte, så därför har jag inte bloggat. Kanske skriver man om tacos då. Så det tänker jag nog göra nu. 
Igår åt jag tacos med alla av mina favorittjejer. Det var gott, trevligt och mysigt. Jag äter banan i tacos, alla tappar hakan när jag säger det, men alltså herregud det är så gott! Och det är inte jag som är dum i huvudet, utan det är ni om ni inte har provat det. Bra tack. 

Och nu vet jag inte vad mer man kan skriva om tacos. Kan väl skryta över att jag har köpt gymkort igen efter flera års vilande från det. Det var väl på tiden tyckte jag, men ni kan vara lugna. Denna blogg kommer aldrig bli en träningsblogg och absolut inga bilder på frön och nyttiga bakverk kommer dyka upp. Ja, nu avslutar jag detta inlägg innan det kommer mer onödig dynga. Adjö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0