Blä




Idag har det verkligen inte varit en bra dag för fem öre. Idag skulle jag vilja dra täcket över huvudet, ta i headset i öronen och gå i ide i några månader. Men vet ni vad? Livet funkar inte så, man får fan ta och rycka upp sig och ta tag i sig själv då. Så det gjorde jag, åkte jobbade och gjorde det jag är bäst på, sen var jag med fia hela min eftermiddag, som ni vet är min hjälte alla dagar i veckan. Sen ryckte jag upp mig lite till och drog och tränade med mina andra två änglar. Och vet ni vad? Jag skratta så jag grät. Så jag är nöjd ändå, jag vill bara sluta ha ont i magen hela tiden. Men jag är ännu en gång så jävla tacksam över alla mina kompisar som vet precis vad jag behöver i alla lägen. Fyfan skulle kunna börja störtgrina nu, men det är jävligt onödigt så jag skiter i det. 

Ska sova gott istället och vakna upp som en superwomen igen. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aldrig aldrig aldrig låta killar stoppa en. Kram kram

2014-10-11 @ 16:05:08
URL: http://leonales.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0