Min galna helg




Haha alltså gud gosejänta! 

Jaha nu är jag alltså hemma från Ullared, det var typ det jobbigaste jag har gjort på länge, sömnbrist och en miljon människor som är galna. Jag stod mest och hängde över kundvagnen i väntan på att Sis skulle leta grejer, precis som alla andra medtvingade män. Jag fick några skratt när jag insåg detta, det var galna kärringar överallt och på alla kanter stod deras förtvivlade män och suckade, hängandes över den fullproppade kundvagnen. Och så stod jag där, en 19årig tjej och var lika förtvivlad som männen. Jag borde ha varit den galna kärringen men nej, jag ör inte en sån helt enkelt. 

Men det var väldigt roligt ändå, trots detta. För jag gillar ändå att stå förtvivlad med dessa galna människor, det är mysigt på något sätt och fascinerande att folk kan handla så mycket. Och så gillar jag att handla lite skit jag också. Så det var lyckat trots allt, väldigt lyckat för jag har haft en väldigt mysig helg med min shoppinggalna syster. Och så har jag skrattat endel, hon är en sån person som är väldigt rolig utan att hon själv förstår det ibland och då blir det ännu roligare. Så ja, nu ska jag tagga om för tre dagars kurs i Oslo och en jäkla massa mil i bil. Är skittaggad:) ska bli superkul:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0