123




Det är alltid lika svårt att veta hur man ska börja ett inlägg. Men hej på er. Som vanligt så glömmer jag bort att jag äger en blogg, men det lär ni vara vana vid. 

Har det hänt någonting i mitt liv? Nej inte värst inte, förutom att jag har börjat med tre veckors kost och träningsschema, skittöntigt jag vet men behöver ha någonting att koncentrera mig på. Som en hobby liksom. Och det är bra att testa sig själv ibland. Så idag har jag ätit i princip hela dagen, simmat och lagat matlådor. Det svåraste för mig är att äta var tredje timme, herregud herregud herregud. Bakat lussekatter har jag gjort också, vilket inte ingår i min kost, så vill ni ha lussebullar varsågoda allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0