fint

När jag vaknade idag tänkte jag "åh nej, jag stannar kvar i sängen, godnatt". Sen ringde alarmet igen och jag ville inget annat än att kasta mobilen i toaletten. Men jag gick upp, kokade kaffe, gick in på weheartit och sökte på "I hate mondays". Hittade endel passande bilder. Jag ville ungefär bara lägga mig och grina, tills bussen åkte förbi mig, då övervägde jag istället att gräva ner mig. 

Sen hände någonting, jag kom till skolan och jag färgade och vips så blev jag på bättre humör. Sen trillade det in ett samtal om jobbet jag bad gud om, då blev jag så glad så jag lovar, jag kunde springa ett marathon. Sen har dagen bara blivit bättre och bättre. Jag är så jäkla glad helt enkelt. Och liksom väldigt lugn, ångesten och paniken har liksom släppt och jag kan äntligen börja må sådär riktigt riktigt riktigt jävla bra. För det ska jag ju ha nu, herregud jag tar studenten. 

För att avsluta den här underbara måndagen (?!) så gick jag och köpte mig ett par skor och lite blommor. För det tyckte jag att jag var värd. 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Håller tummarna för dig angående jobbet ;)

2014-03-25 @ 20:38:20
URL: http://leonales.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0