Charmig

"Du har skrivit tre inlägg på tre veckor".

Ja fyfan för mig. Jag hittar inte orden till att beskriva hur dålig jag känner mig, ni får ursäkta denna gång också.

Jaha, vad har jag egentligen gjort sen sist? När skrev jag ens sist? Whateveeeeh. Jag har varit i kusten men det kanske jag redan har bloggat om. Där var det trevligt, det var en resa i matens tecken. Eller åtminstone skaldjurens tecken, fyfan vilken härlig resa och vilken härlig sömn jag fick, tvåmannatält alltså, vilken grej. 
Sen firade jag även lite midsommar, med krans på huvudet och med klackskor. Nu kanske det inte är en sån big deal för er andra tjejer att ha det, men jag hatar verkligen klackar så för mig var det stort. Det var en rolig kväll uppe i stöllet tillsammans med myggen. Nu orkar jag inte skriva mer, godnatt. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0