Asså fuck vad bra jag har det




Grinar snart av glädje. Fan vad bra jag mår just nu. Just just just nu i denna stund. Kom nyss hem från en sån mysig kväll med Nathalie, räkor, bröd, vin och inte en tyst sekund på flera timmar. 

Herregud vad jag behövde det här, att vara själv och ta hand om mig själv. Kanske var det meningen att jag skulle bryta ihop totalt för att få komma ikapp allt. Komma ikapp mig själv. Varje dag går lättare, varje minut på dagen går lättare. Okej tänker ni, det har inte gått en vecka, hon har inte kommit över honom och har gått vidare. Nej inte direkt. Men ifrån att vara så trasig och ledsen som jag var för en vecka sen, så har jag kommit extremt långt. Jag bryter inte ihop längre, jag ler och skrattar. Jag mår bra i det jag har nu. Och det är jag stolt över, jag är alltid stolt över mig själv, för det har man all rätt att vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0