Jan. 01, 2014





Jaha 2014 alltså. Början på mitt nya liv xD ska bli en bättre människa, träna minst 8 gånger i veckan, sluta med godis, mer grönsaker och dra ner på festandet. Herregud jag skoja, är bara så trött på såna där nyårslöften. Haha nej jag kör på samma sätt som jag alltid har gjort, jag mår bra av det.

Jaja skitsamma, mitt nyår blev hur bra som helst, precis som jag trodde. Började i skåre, där jag var i cirka en timme tills jag tröttna och sakna mina vänner alldeles för mycket, så då drog jag till karlstad igen och på förfest med frisörerna. Sen vidare till en annan fest och sen till Jaguar för att möta upp dom jag lämnade kvar i skåre.

Det var en sjuk kväll, hur kul som helst. Dansade till carola, skrattade, pussades, åkte taxi, lagade mat klockan 03.30 och dammsög mitt i natten. Sen la jag mig lagomt berusad och förbannat lycklig. Det var mitt nyår det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0