Här har ni




Två dödshot och jag känner mig tvungen att blogga. Det är svårt att blogga på beställning. Men ska försöka göra mitt bästa. Det har varit en bra vecka hittills, Erica har varit på besök, Olle har varit på långbesök och lägenheten är ju som sagt himla mysig nu. Jag har även kommit underfund med att jag är väldigt bortskämd på matfronten, om jag ska laga mat så blir matkassen äckligt dyr, därför lagar jag inte så ofta mat. Vem gjorde mig såhär bortskämd när det gäller mat?!

Jag har även kommit på att jag är väldigt sugen på att ta fram akvarellfärgen och måla lite. Jag kanske har tagit tag lite i mitt liv den här vecka, känns skönt och fantastiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0