Uppesittarkväll





När jag nyss gick och la mig i sängen tänkte jag "gud vad mycket folk det var i Sunne igår, alla är verkligen i sista sekund med julklappar". Sen insåg jag att det inte alls var igår utan idag jag var i Sunne. Så mycket har jag gjort idag alltså. Sunne, hem, ut i affärerna i Torsby, hem till Erica, hem, hem till mormor och lämna klappar och hälsa på lillkusinerna, hämta Erica, hem igen för lite julmat och sen hem till fia för uppesittarkväll. Herregud, allt detta på en dag. Säger ju att jag är effektiv och det är jag verkligen. Vilken bra dag! Och vilken mysig kväll med två av mina bästa kompisar någonsin. Och nu är det ju julafton! Åh vilken fin jul jag ska ha iår, så värd det helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0