Puss



Alltså herregud! Nu har jag checkat ut från salongen här hemma för jul, har haft så sjukt mycket att göra de senaste dagarna. Och det är sååå roligt men jag blir sååå trött. Vilket gjorde att jag somnade klockan 8 igår och vaknade 9 imorse. Om det var skönt? Ja, om jag inte försov mig i två timmar och missade vår obligatoriska grötfrukost i salongen. Så bra jobbat Amanda, så duktigt att du även vaknade 13 min innan din första kund:) men jag hann! Dock är jag glad över att jag inte hann att kolla mig själv i spegeln. 

Men åh säger jag bara, jag har äntligen fått julkänslor och jag har haft en sån himla bra jobbdag. Kan inte bli så mycket bättre. Ikväll ska jag sova ännu mer och ladda upp för tre jobbdagar i Norge, sen ska jag hinna fixa alla julklappar och vara leeedig. Jippi. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0