På tiden





Men åh! Jag slapp att åka till Norge och jobba idag och jag blev så lycklig. Så jag tog en ganska kort sovmorgon ändå, iaf för att vara mig, julstädade och pyntade lite i mitt lilla flickrum hihi. Sen drog jag och köpte alla julklappar, det gick på ett kick, tacka torsbys lilla men ack så bra utbud alltså haha. Jag tror aldrig jag har varit färdig såhär tidigt, jaaaa det är tidigt för att vara mig. Fikade med fia och Patrik på Wiener, slog in alla klappar och sen drog jag till Nathalie för lite catch up med henne och Olivia. Sååå jäkla bra söndag alltså. Man blir så bra på att ta vara på lediga dagar när det inte finns så många av dom. 

Så nu har jag väääärldens julkänsla och världens ångest för att det har kommit fem meter snö och jag ska till Norge imorgon bitti. Ja men tänk på mig då sötisar, gör det. Tackar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0