10

Dagens beroende: då får jag väl lov att säga ägg då. Det brukar vara mitt största beroende när jag är inne i en träningsperiod och det är jag nu. Så ja ägg samt min nässpray som aldrig sviker. 

Dagens humör: himla bra faktiskt! Har både klippt av mig ännu mera hår (!!) är jag dum i huvudet? Och tagit hål i örat. Är i någon konstig period nu, saker måste förändras hela tiden. Speciellt mitt utseende. Har sjungit julsånger, svettats och ja ätit ägg då. Perfekt måndag. 

När blev du rädd senast? Hmm vettefan, är inte så rädd av mig. Men kanske när jag höll på att åka av vägen och ner i vattnet påväg hem från Norge. Ja det var hemskt och nej jag överdriver inte när jag säger att jag snurra runt på vägen för det var så halkigt. Obehagligt, stannade bilen och fällde både en och två tårar. 

Bästa låten: min absolut favoritlåt är Socker med Kent. Men just nu är det väl någon annan, typ Take me to church.

Uppsatt eller nersläppt? Beror ju helt på vilket humör jag är på, men föredrar nog nersläppt och lockigt. 

Favoritcitat? Måste nog säga den klyschiga "everything Will be okey in the end, if its not okey, its not the end. Som jag har tatuerat i min nacke. Jag gillar den, det liksom är min motivation när jag egentligen bara vill gräva ner mig och aldrig mer vill gräva mig upp igen. 

Bästa minnet? Men ja, jag har nog bara ett. Mm nej, men ja ni. Kanske Kreta i maj och ända fram till juni. Jag var så jäääävla lycklig. Tror aldrig mitt liv har varit så bra, jag hade allt. 

Vem vet allt om dig? Men svår, jag har så jäkla många nära vänner som vet allt. Men Erica, Vickan, Fia och Emma vet nog tamejfan allt från snefyllor, till mina största brister och mina knäppaste egenskaper. Ja jag tror det. 

Vad gillar du med dig själv?  Att jag är driven och lättsam. 

Vad gillar du lite mindre med dig själv? Att jag är känslig, att jag inte har något tålamod, att jag inte kan hantera mig själv när jag blir arg, att jag har svårt att hålla käften när jag verkligen borde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0