Hårhistoria











Tänkte bara slänga in några kilo med egobilder. Nej, det tänkte jag inte. Jag tänkte igår "jag har fasen sett likadan ut i typ sju års tid, alltid varit fejkblond, gjort allt för att färga bort min mörka utväxt". Nej, jag har verkligen inte sett likadan ut. Jag har hunnit vara blond till mörk, till jättemörk, till blond, till rosa, till blond igen, till superblond (och fick äntligen den färgen jag ville ha), sen blev jag väldigt väldigt grå för en månad sen och även lite mörkare och sen fick jag ett anfall och slängde i en röd färg. Det var det bästa beslutet jag har tagit på länge. 

Så va lite modiga mina vänner, dä äh föll bar lit hår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0