123444

 
 
En sådan klassisk toalettbild om man är tjej. Det finns ett antal sådana bilder i min kamerarulle och jag blir lika glad varje gång jag kollar på dom där. Tänk vad äckligt glad jag var när jag satt där i lördags, berättade för fia hur glad hon gör mig och gav henne tips om hur man på bästa sätt undviker att låta som en högtryckstvätt som Fredde i solsidan när man kissar. Det tänker jag dock inte dela med mig av här, utan det får ni skriva en kommentar om ni vill veta. Skoja. 
 
Blir så glad av att höra av mina vänner att dom märker på mig att jag mår bra, att det faktiskt lyser om mig och att det syns att jag trivs. För jag gör det just nu, Precis precis precis så som jag har det nu. Självklart vill jag inte bo hemma hos pappa egentligen, nog för jag trivs men jag trivs bättre ensam. Självklart är inte Torsby den plats jag vill bo i all min framtid. Självklart nöjer jag mig inte med att vara singel för jag är en person som ska vara i ett förhållande för där är jag som bäst. Men jag trivs just nu, just såhär som jag har det nu. Och jag har inte så bråttom med allt det där. Jag har lyckats bra nog hittills. Och jag är löjligt överlycklig över att jag inte började skolan förra veckan.
 
Det har blivit många såna här glada inlägg nu det senaste. Men jag har ett humör som är det sjukaste som finns, så imorgon kanske ni får läsa om hur jag ska trycka i mig vanilj med krossad choklad och dränka mig själv i mina tårar till Dear John eller liknande. Det är väldigt snabba svängar mellan det stadiumet jag är i nu och det jag nyss berättade om.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0