för bra

 
 
 
alltså åh! Jag svävar verkligen på moln nu. Jag beställde en resa helt galet spontant till mig och olle om en månad. Sånt gör mig alltid väldigt lycklig. Att de sen ringde från norge igår och jag fick jobbet känns också helt jäkla otroligt bra. Jag är så stolt över mig själv. Jag har alltid sagt att jag ska till Norge och jobba på en stor kedja, jobba mycket med modefärger och trender osv och nu ska jag det. Och mina vänner, man får vara stolt över sig själv, så va det vettja. 
Erica föreslog att jag skulle börja skriva en bok också, om mitt liv. Men jag känner att jag skiter i det, dels för jag har ett ganska ointressant sådant och för att jag inte ens kan skriva ett blogginlägg normalt så hur skulle jag kunna skriva en hel jäkla bok? Nej erica tyvärr, det blir i mitt andra liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0