stockholm, i love u

 
 
 
 
Min kropp har bestämt sig för att bli sjuk. Min telefon har bestämt sig att sluta fungera. Karman har bestämt att jag ska tappa bort mitt buss samt bankomatkort. Så ja, jag är lite bitter. 
 
Jaha, ni vill väl inte sitta och läsa om en massa tråkigheter antar jag. Så hur var min helg i huvudstaden då? Jo, den var väldigt fin faktiskt. Jag fick komma till Gröna Lund, som jag har tjatat och längtat. Jag åkte både eclipse och kärlekstunneln som var mysig men mest supertråkig. Jag kom även hem med alldeles för lite påsar, bra för min ekonomi, jävligt tråkigt för mig. Fick en mammados också, så det känns fint. Nu ska jag nog klara mig ett tag till. 
 
Nu mina kära, eller okära för all del, så ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0