'

Det här med att min mobil inte funkar, det är en riktig dret det. Dels för att det tar mig cirka 20 minuter att kunna svara på ett sms, om det ens går. Men också för att mobilbloggerskan herself inte kan blogga efter ordning. Okej, nu tänker ni säkert "det gjorde hon tamejfan inte innan heller" och nej, det håller jag med om. Men nu har jag iallafall en väldigt bra ursäkt. Och det känns ju skönt. 
 
Så jaha, vad har jag mer att skriva då? Ja, idag har jag varit i skolan, sen åkte jag tåg med tiotusentals barn som skrek och var allmänt jobbiga hela vägen till sunne. Väl i sunne gick jag av för att snosa på fina Alicia i några timmar. Sen körde jag hem och nu har jag ätit toast. Älskar såna här beskrivningar på folks dagar. De är underbart roliga.... Happ, godnatt då. Eller godkväll. Vettefan vart tidsgränsen mellan kväll och natt sker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0