tips från coachen återigen

 
 
 
Vi fortsätter med lite frisörsnack när vi ändå är igång. Mikaela frågade om jag alltid använder värmeskydd även om jag inte använder någon värmetång eller liknande. Och ja det har jag, jag använder alltid Lanzas olja efter jag har tvättat håret och det är värmeskydd i den. Annars tycker jag inte det är nödvändigt. Men som sagt, satsa på en produkt, olja eller inpackning med värmeskydd i så slipper ni köpa så himla många olika produkter. Får ni allt i en produkt liksom om ni hajar. Vilket jag hoppas ni gör för det var inte så superkomplicerat.
 
Mikaela ville även att jag skulle tipsa om någon annan mirakelkur och vilken tur att jag har en sådan att tipsa om då. Det är alltså Schwarzkopf's nya serie Bc Fibre Force. Det är alltså en kur för extremt slitet hår, det innehåller alltså protein som lagar håret när det är trasigt. Om man ska följa den riktiga kuren så behöver man alla produkter, speciellt schampot, inpackningen och även balsamet.
 
Jag håller på med den här kuren nu och jag tycker den verkar grym. Du kan alltså bygga upp håret, någorlunda iallafall på cirka 4-10 veckor. Sen tror jag att det som är extremt slitet, det går inte att rädda, så det krävs kanske ett litet klippklipp också. Så varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0