skitvecka

 
 
Vilken fruktansvärd vecka fröken amanda carle har haft. Här ska ni få höra.
1. Jag har fått en lånetelefon, tills jag får tillbaka min bebistelefon, den hade jag i 4 dagar tills den sprack i skärmen. 2. Jag hade världens största relgionsuppgift, bara det gör min vecka hemsk. 3. Jag har blivit riktigt riktigt förbannad inte bara en gång, utan två eller t.o.m tre gånger. Smågrinig kan jag bli, men riktigt äckligt förbannad det blir jag inte ofta. 4. Jag färgade en kund på skolan, då tar färgen slut efter när jag hade en fjärdedel kvar, då sa min kära lärare att jag skulle blanda två andra färger och ojojoj det skulle bli så bra. Om det blev bra? Ja om ni tycker det är fint att 3/4 av håret var violett/röd medans den sista fjärdedelen var orange.
 
Det var fyra grejer som har gjort min vecka hemsk, sen har vi några saker till som vi inte borde ta här, men som gör att jag just nu vill äta choklad och gräva ner mig i min säng. Gråta vore skönt också. Ja jag är bitter, längtar till nästa vecka, då blir det bra igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0