puss mina finingar

gudars bananer, idag har jag verkligen varit känslig. Jag har fått så mycket fina ord och komplimanger, så jag har typ grinat konstant idag. Speciellt när jag får så mycket komplimanger om frisöryrket, jag har liksom aldrig varit duktig på någonting, bara liksom halvt bra. Matte och svenska och sån skit är jag bara medelbra på, inte jätteduktig, sporter och jag hör inte ihop någonstans, inte bollsporter iaf. Jag är inte duktig på att sjunga, inte rita, inte sy, inte laga mat, inte baka, inte va tyst, inte sitta still. Så när jag gör folk fina i håret, då blir jag väldigt gråtig. Och när jag sen får en massa beröm , då blir jag ännu mera gråtig. Plus att jag tycker det är så sjukt kul, varje dag, hela dagen. Okej, inte när jag gör fula dockor fina, för de säger inte ens tack, men när jag gör er kunder fina, då blir jag sjukt glad. 
 
Undrar hur många gånger jag kan skriva det där, att jag verkligen har hamnat rätt. Hur många gånger som helst och jag tröttnar aldrig på att skriva det heller. För så borde alla känna. Och det känns så skönt att det är mitt jobb liksom, min hobby som jag kan jobba med. Fantastiskt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: snor

hahaha dockorna "dom säger inte ens tack"

2013-10-22 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0