min dag :P

Vill ni höra min dag ifrån början till slut? Inte för att dagen är slut än men jag kan uppdatera eftersom. Jahapp, först försov jag mig med mening. Hur gör man det undrar ni och framför allt varför. Ja, ibland förstår ni, lockar min säng lite för mycket för mitt eget bästa. Som idag, då bestämde jag mig för att försova mig. Så det gjorde jag och jag fick bråttom. Sen då? Jo sen åkte jag till skolan och tog reda på att min ansiktsform är fyrkantig som fan, vilket gjorde ont i mitt hjärta. Jahapp. Sen åkte jag hem och bakade scones som blev smöriga för jag hade inget bakplåtspapper och kom då på den ypperligt smarta idèen om att ta smör på plåten istället. Så ja, jag gjorde friterade scones idag. Blev verkligen skitbra:P
 
Sen blev jag våldgästad av människor, kändes som vi var en hel skolklass i vår lilla lägenhet. Det var kul för jag hatar att vara själv i mer än 30 minuter. Jahapp vad hände sen? Jo Sofie kom och var upprörd för hon fick vet att hon liknade honom  vilket gjorde henne ganska ledsen och väldigt impulsiv. En förändring var tvungen att ske, så jag klippte av henne cirka 4-5 dm hår. Och pang boom så blev hon istället dom här. Skoja, hon blev skitsnygg. Verkligen. Jaha och nu tränar jag på det där jäääävla körkortet och är hungrig. Tack för mig. Hej 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0