blö

 
 
det har varit en bra helg och jag är på bättre humör. Det blev jag redan i fredags faktiskt och så höll det i sig. Fantastiskt. Och jag undrar hur många gånger jag kan säga och skriva att jag älskar praktiken. Jag hör så många i klassen som säger " uuh det är så jävla drygt med praktik". Öööh är ni knäppa tänker jag då, då kanske det inte riktigt är rätt det ni håller på med. För praktiken är ju i stort sett exakt det vi kommer göra om dagarna och trivs man inte där, så nja kanske inte helt rätt. Gör om gör rätt med er!
 
Jag är inte en av dom, jag längtar till onsdagar för då får jag komma hem och dagen efter gå på praktik. Det är ju förbannat bra det. Så jag är på bättre humör nu ja och nu ska jag ha en sån extremt mycket bättre vecka än föregående. Tack för den här veckan, den sög. Schas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0