sånt här är ju askul jööö

Min senaste kyss var med: ollisen
Jag lyssnar på: Ken Ring - Själen av min vän. Sorglig låt.
Jag pratar: för mycket
Jag tycker om: Kent, framtiden, Alicia och kaffe.
Jag avskyr när folk: ljuger.
Kärlek är: det bästa och värsta som finns.
När jag borstar tänderna: så är jag ful.
När jag lagar mat: så har jag antagligen blivit dum i huvudet. Jag lagar aldrig mat.
Jag tänder på: fina axlar hehe.
Jag är rädd för: döden.
Jag är trött: töliga människor.
Den bästa årstiden är: sömmern såklart.
Den värsta känslan är: att vilja hjälpa men inte kan.
Den bästa känslan är: när man känner sig bra.
Jag kommer alltid vara: knäpp tror jag. Och slarvig. Och en gnutta omogen tror jag.
Det finaste som finns är: vänner och familj, trots allt.
I sommar ska jag: vara hög på livet, ta studenten och ha den roligaste tiden i mitt liv.
Sist jag grät var: igår.
Jag älskar: mina vänner och familjen. Standardsvaret.
När jag är 30 år ska jag: vara lycklig.
Jag kan inte: vara vuxen. Svåra grejer det där.
När jag vill tänka: så gråter jag oftast. Och blir knäpp.
När jag vill baka: så ringer jag sofie sommer.
Min mobiltelefon är: jag sjukt beroende av.
När jag vaknar på morgonen: så går jag inte upp.
Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på musik.
Just nu tänker jag på: körkortet, skolskit och lussebullar.
Bebisar är: det bästa som finns.
I december ska jag: julbaka och köpa världens bästa julklappar.
Idag har jag: klippt markus, pluggat körkort, kört bil och sovit.
Ikväll ska jag: pluggaa plugga plugga.
Imorgon kommer jag: gå i skolan och åka tillbaka till torsby. jippi yeaah
Jag vill verkligen: vinna en miljon och få jobb samt bostad i oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0