konstigaste inlägget på länge

 
 
 
 
Egentligen är jag en fantastisk människa. Vet ni varför? För jag har två bloggar och jag har uppdaterat bägge två flera gånger idag. Säg vad ni vill, men det är sjukt ambitiöst. Testa själva detta hårda deltidsjobb utan en enda krona betalt och se hur bra ni sköter det.
 
Förövrigt har jag lyssnat på samma låt i ett dygn nu, alltså gång på gång på gång, i ett dyyyygn! Okej har haft kisspausar och några pausar för andra aktiviteter, men ändå. Det gör mig till en ännu mer fantastisk människa. Att jag inte har lärt mig texten på låten än efter hundratals repeats gör mig dock till dum i huvudet. Så jag föll ner igen. Synd, annars vore jag i samma klass som kungen.
 
Vadfan babblar jag om. Godnatt Amanda, sov så gott. Tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0