hih

 
 
vilken mysig helg det har varit än så länge. Precis precis det här jag behövde. Igår åkte jag till ollis och hade det mysigt framför idol, somnade tidigt, pratade i sömnen och vaknade på bästa sätt. Sen åkte jag hem och städade med julmusik i öronen. Nu har jag och pappi gjort det ännu mera juligt genom att baka lussebullar och nu håller han på att laga godaste maten som finns. Och ikväll ska jag iväg på myskväll, kan ju liksom inte bli så mycket bättre. Nu mår jag gött. 
 
Färgat mig har jag gjort också, så alla ni som vill ha mig mörk, nu fick ni lite som ni ville, för nu är jag nämligen både och. Och jag trivs så jävla bra. Mycket positivt i mitt liv nu. Och fantastiska fina människor runt omkring mig har jag. Japp det har jag. Och jag älskar julen. Och städat rum. Och lussebullar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0