-

haha mina tappra älsklingar som går in här varje dag, ni är bra ni. Nu är höstlovet slut, jäkligt jobbig tanke. Söndagsångesten har försvunnit för flera år sen, gillar söndagar. Dels för att man är ledig såklart och för att det är solsidan! Och ikväll även Johan Falk, kan ju egentligen inte bli bättre. Så vad har jag gjort under helgen för jag vet att ni bryr er, varför skulle ni vara så tappra annars liksom? Ja jag har varit på julmarknad på Mårbacka med fina syster och finafina Alicia. Jag köpte ett kanderat äpple och var lyckligare än tioåringarna som också hade köpt ett. Sen åkte jag till världens ände igen och stannade där till igår kväll. Det är mysigt att vara där, vet inte varför, det bara är det. Haha kul för er, ni vet inte ens vart världens ände är. Det kan ni som inte vet klura på ett tag till, det är bra för er det. 
 
Nej nu ska jag göra klart fetaste äckligaste svenskauppgiften... Sen köra lite bil till Sunne och ikväll åker jag till Karlstad igen. Ett jävla farande på mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0