May. 18, 2013

Vilket väder, helt galet. Men nej vi ska inte snacka väder på den här bloggen, nix. Istället ska vi prata om hur otroligt jävla effektiv jag har varit idag trots att jag vaknade typ 13.30.... Jag har kört en jävla massa bil, tränat plus powerwalk, svettades, solat, luktat på blommor, vet inte vilken blomma men det var väl ute speciellt noga. Och nu skulle jag egentligen ha varit 4mil norrut (tror jag) och spelat brännboll. Haha när jag skrev brännboll ändrade telefonen till brännvin, ge dig nu telebubu, brännvin är inte bra för kroppen. Jaja iaf, så blev det inte, ändrade planer hela tiden, så får trösta mig på något annat sätt. Japp. Då vet ni det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0