May. 10, 2013

vill ni veta hur min dag har sett ut? För det är väl därför ni läser min blogg? För att ni är så avundsjuka på mitt liv och älskar att veta vad jag gör? Bra tänkte väl det.

Jaha jag gick upp ur sängen för tidigt, åt ingen frukost för det är äckligt, jag drack kaffe utan mjölk, sen åkte jag till praktiken. Där färgade jag och klippte Emma, det blev bra, ja jag är nöjd. Sen gjorde jag min far mycket vacker. Sen fick det vara nog, så då myste jag och Erica i solen med kaffe. Med mjölk den gången. Lättmjölk om ni undrar. Och de gör ni väl förmodar jag. Sen då? Ööh, jo just det jag träffade Norling en stund, pingla det.

Sen, sen ni hände något fantastiskt! Mamma bjöd på kinamat. Tack mor. Sen blev jag firad av dom där människorna och jag blev på tre sekunder väldigt rik. Bra mor och tack mor igen. Sen åt vi tårta. Det var gott. Kaffedrickande igen, med röd mjölk. Japp. Sen träffade jag Erica och vi fri och grillade med några människor.

Nu är jag ful och är imponerad över min dag och detta blogginlägg. Kul hejsvejs. Världens bästa bloggis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0