kommer aldrig va över för mig

 
 
 
nu är jag nästan pinsam. 1. jag lyssnar på lasse stefanz och kan texten?!  2. vi vet ju alla hur dålig den musiken är och att det bara är rektia raggare som åker i rektia raggerbiler som kan såna låtar. 3. jag är ingen sån. 4. däremot är jag väldigt tvärtemot en sån.
 
jaja skitsamma. Heej på er era fina och fula människor. Jag vet inte vad jag ska skriva längre, alla inlägg ser ju förfan likadana ut "hej jag mår så jävla bra, äter gott och regelbundet och är jämn i humöret" typ. Men det är så det är just nu. Jag mår liksom väldigt bra och har det väldigt bra och roligt. Jag älskar praktik och det jag gör, jag har träffat mammi, pappi har lagat god mat och är allmänt snäll och go, imorgon kommer mina fina syskon och mina kompisar är bäst och imorgon fyller jag år och ska bli fet på tårta. Vad kan jag mer begära liksom? Ingenting. Nej just det. hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0