bryr ni er så bryr ni er och gör ni det inte så är ni nog dumma i huvudet

Personligt:

 Ditt fullständiga namn? Maria Amanda Carle

 Korrekt ålder? 18 år och typ nio dagar, orkar inte räkna. Kolla bara på året, grymt känns det tackar som frågar

 Längd? för lång, typ 177

Vad gör du på fritiden? sover, är fet, är ute och går, har headset i öronen, skrattar, umgås och vettefan mer. 

Vad vill du jobba med som äldre?  vet ni inte det så är ni inte värda att läsa min blogg. schas isf.

Hårfärg? den varierar ständigt, just nu blond med någon rosa toning i. Cool, ball, grym, nörd jag vet.

Kan du säga att du ser bra ut? ja det kan jag väl när jag känner så.

Vad heter din bästavän? fia, erica, vickan är dom som vet absolut allting. och då menar jag allt.

Hur många vänner har du? en stor hög, underbart. Menar ni att jag ska räkna, glöm isf.

Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? nej det hoppas jag inte.

Vet många personer vem du är? jag bor i torsby, så ja.

När var du senast med någon kompis? det var inte många minuter sen det.

Vem sov du senast hos av dina kompisar? vettefan

Vem sov senast hos dig? det kan ni ta och grubbla över ni.

 Vill du ha ett förhållande? nej, det vill jag icke.

Vill du helst att din kille ska vara äldre eller yngre dig? äldre

 Är du kär? neeej, det är ganska skönt det också.

Tycker någon om dig mer än som vän? det har jag inte funderat över.

 Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? ja, skulle jag inte våga det skulle jag nog inte älska den personen.

 Har du nångång fått ditt hjärta brustet? det kan man väl säga ja. Obehagligt och jobbigt.

 Är du singel? jaa skönt som sagt. Kall jag låter, kall och hemsk.

 Har du kramat motsatta könet? nej aldrig hörru

 har du pussat någon i motsatta könet? jaaaaaaaaaaa.

 Har du pussat den du tycker om? jaaa, se på fan.

Har någon av det motsatta könet sett dig naken? ja woeepsi

Vad tänker du på innan du somnar? somnar aldrig nuförtiden, så jag hinner tänka på det ena och det andra. Jävligt jobbigt

Vad tycker du bäst om att höra, att du är snygg eller att höra att någon tycker om dig? att någon tycker om mig är väl trevligare.

 En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? galen kväll med tjejerna.

 Vad kommer först, killen eller din bästavän? bästa vännen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0