nu blir min blogg mycket mer intressant

Du heter: Maria Amanda Carle och inte Amanda Maria Carle. Viktigt.
 
Smeknamn: Carle, det är väl det vanligaste. Tror inte det är ett smeknamn, det är ju liksom mitt efternamn. Men men, annars typ Amandis, Amandisen, Mandis, kungen, Carleman och sån skit. B2, eller B1 haha Camilla vem är du och vem är jag?
 
Beroende av: Kaffe. Ska man skriva vänner och sånt här också? Isf vänner och sånt.
 
Vad tror folk om dig? Haha hur skulle jag kunna veta det? Pratglad och högljud kanske. Galääään kanske, nej jag vet inte. Dryg kanske också.
 
Stämmer det? Japp.
 
Hur imponerar man på dig? Man skiljer sig från mängden, man har humor, man skrattar åt mina skämt, lite smarta lär ni vara, målmedvetna och spontana. Har ni alla dessa egenskaper, grattis ni är på min Top10- lista.
 
Vad står det i ditt senaste sms/mms? Vet int, dä har ni int mä å gär ändå
 
Vart bor du? Karlstad, Norrstrand, Rudsvägen. Och torsby ibland.
 
Trivs du där? Gudars, ja det gör jag.
 
När brukar du gå och lägga dig? Alldeles för sent, efter 00.00 varje dag. oftast runt 01.00, it's bad.
 
Är du blyg?  kan grisar flyga? Nej, jag är inte blyg.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej vilket trams.
 
När grät du senast? skräpfråga.
 
Vilken är den senaste filmen du har sett? En hel utan att ha somnat? Isf Spiderman, jag såg en halv Johan Falkis igår.
 
Föredrar du att ringa eller att skriva sms? Sms är nog mer mig.
 
Vilken är din favoritlåt? Just nu typ Avicii's nya eller Demons.
 
Hur stor är din säng? mästarsäng 1.20
 
Känner du någon med samma födelsedag som dig? Jaaara, Adam Maschel. Varför blev det fet text nu för?
 
Är du kär? Nej. Nix. No. Neppnepp.
 
Vem isf? Maria Montazami om jag skulle vara kär, men nu är jag ju inte det. Fan för fet text förresten, får inte bort deeeen.
 
Vilken typ av människa blir du kär i? Men haha orkar inte. Du som har skrivit frågan, vilken typ av människa blir du själv kär i?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0