Mar. 27, 2013

inatt har jag varit vaken väldigt för superlänge. Somnade skönt med headsetet i öronen, det var rogivande tydligen.

Men trots det så gick jag upp supertidigt och dammsög. Ett tips från den superpedantiska damen är att alltid ha framme dammsugaren. För då dammsuger man väldigt många fler gånger än om den inte hade varit framme, för då ser man den inte jämt och blir inte varje dag påmind av den "hörru din jävel, det är smutsigt, dammsug!"

Funderade även på inatt hur många som läser min blogg som tror att jag är dum i huvudet och som inte förstår min ironi i allt jag skriver. Men ni som tror att jag är dum i huvudet.. Ni har rätt, grattis på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0