Hj

effektiva Amanda kan ni nu kalla mig. Det brukar inte höra till min natur att vara det, därför är det extra ballt. Ni kanske tänker "ja sånt här till vardagen". Ja i er kanske, men inte i min.

Ska berätta om min gårdag nu. Morgonpromenad som ni redan vet, sen skolan i en halvtimme och sen ett för jobbigt styrkepass som gjorde att jag inte kunde gå hem typ. Sen bakade jag gång ett, sen bakade jag gång två, sen tog jag och Sofie en gåsaktasomfanförviärtröttaefterpasset promenad och sen bakade jag väldigt fula bullar med Fia. Jag har inte vågat smaka dem. Så nu hoppas jag ni blev imponerade. Tack tack.

Idag blev jag väckt igen av portklockan, flög upp även idag. Förlåt Sofia för att i får agera mamma åt mig, men jag har svårt för att vara ordentlig och vuxen. Och tack Sofie för att du städar åt mig och för att du älskar att städa och att vara pedant. Men jag känner mig väldigt obekväm när allt ligger så perfekt, så jag har stökat till lite.

https://cdn3.cdnme.se/733322/6-3/pic_5142c5089606ee54b7ead86a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0