dag någonting - en bild på dig och fakta om dig

 
Jaha två bilder fick ni på mig, två väldigt fina såna.
 
Ja okej fakta var det. Hur börjar man ett inlägg med fakta om en själv? Typ hej kanske. Ja, det säger vi. Hej på er. Tänkte skriva lite fakta om mig själv jag, nej jag testar att beskriva mig själv istället.
Jag är lättsam, impulsiv, högtljud, dryg, lite halvbitter, väldigt känslosam alltså väldigt väldigt känslosam. När jag är glad så är jag verkligen glad, jag flyger verkligen fram men när jag är ledsen så bryts jag ner totalt. Ganska ostabil alltså men samtidigt ganska stark och kärleksfull samt lite rolig. Nej väldigt rolig och är superbra på att vara oseriös. Jag är expert på att prata och jag är även en hejare på att lyssna. Så nu räcker det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0