Jun. 28, 2013

Hej på er. Okej ni får jättegärna kalla mig töntigast i världen nu men det här med att ni lägger upp bilder från bråvalla och dittan och dattan hela tiden, it huuuuurts. Så jag slutade gilla bråvalla på facebook häromdagen, det känns lite bättre i hjärtat. Men vad ska jag göra med er jävlar som instagramar därifrån då? Ska jag sluta följa er och börja följa er på måndag igen? Nej så gör man inte, men samtidigt skulle jag kunna sträcka mig så långt. Hihu.

Ja som sagt, ni får jättegärna kalla mig töntigast i världen, den smällen kan jag ta. Och jag vill bara förtydliga att jag också skulle ha instagramat så in i om jag var där, men eftersom jag inte är det nu (@/kr/)/)&@@) så är det er som är där det är fel på. Hihi japp. Bra jag är så mogen. Ska nog äta något gott idag som tröst. Jaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0