Jun. 26, 2013

några saker som gör mig lite halvbitter.

1. Jag ska egentligen vara på Bråvalla just nuuuu och vara galen och lullig. Är jag det? Nej.
2. Bråvalla är lika med Avicii, får jag se honom nu? Neeeej.
3. Jag är sjuk, faktiskt jättesjuk och det är alltså anledningen till varför jag inte är där.
4. Skoja bara, anledningen är att jag ska flytta ur min lägenhet under helgen. Ja det var ju bra tajming. Gaaah.

Så nu är jag klar. Jag har många saker att vara glad för också. Typ att jag är ledig i typ en vecka nu, tänkte därför åka till mammi. Det har jag dock inte berättat för henne än men ja. Kanske för jag kom på det för cirka 2 minuter sen. Sen är jag ju ledig, just det, det sa jag. Ledig ledig ledig ledig alltså, himla skönt. Hiho godnatt. Nu ska mandis vara tyyyyyyst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0