Min helg får ni här

Får väl börja med att säga förlååååt ytterligare en gång. Jag suger på det här ja. Ni förstår, tack. Vilken lättnad.

Har haft typ sommarens bästa helg. Gyllene tider var ju totalt jättebra trots att jag inte är världens största fan. Nu är jag dock lite mer. Jaja sen åkte jag hem. Somnade skönt. Thuhi. Jobbade sen... Tröståt plankstek, drack gott med mera. Var på 60års kalas, drack gött och hade roligt med fia som i vanlig ordning. Somnade skönt även denna kväll. Sen var jag i världens ände tills jag åkte till en annan världens ände och hade kul med vickan.

Sedärja där har ni min underbara underbara helg. För det är precis vad den har varit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0