Jul. 10, 2013

jag gjorde ingenting med frisyren, utan jag hade den glatt kvar. Tog en promenad med dansband i öronen, jag vet jag är pinsam. Sen kom fia och räddade min rastlöshet, vi åt mat och var glada. Vi äter alltid. Det är bra att mat finns, det är ett bra tidsfördriv och även ett bra intresse som man kan dela med många. Sen blev jag kär.

Det har varit en bra dag och jag har bloggat två gånger. Kanske inte behöver en sommarvikarie trots allt. Borde jag förresten signera inläggen med mitt namn nuförtiden? Nej. Jag är jag och fia är fia. Ni märker nog. För något töntigt namn tänker jag då inte skriva i varje inlägg inte. Någon jävla måtta får det väl ändå va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0