om mig själv

Jag fick en liten diskret pik av Erica häromdagen, hon skickade nämligen en 30dagarslista till mig. Alltså ett ämne jag ska skriva om varje dag. Det måste ju faktiskt betyda att hon tycker att jag suger på att blogga. Så vad gör man inte för sina trognaste läsare liksom. Just det. Dag ett är tydligen, berätta om mig själv. Åh segt, jaja.
 
Jaa, jag heter Amanda är 17 år gammal, är en ganska snäll person som gillar mina vänner. haha åh förlåt, fan vad dåligt. Börjar om. Hej. Alltid när jag skriver mina inlägg, så säger jag varje ord högt. Ibland pratar jag även med mig själv, för att få bästa svar liksom. Ibland händer det även att jag ligger och skrattar enbart åt mig själv, men sen slår det mig vilket psykopatiskt beteende det är, så jag slutar rätt snabbt. Jag äter konstiga saker tycker vissa, med vissa så menar jag typ alla. Det finns alltid två rätter i skolan, en normal och en onormal, alla tar den normala och jag tar den onormala.
Jag är beroende av kaffe och just nu torkade aprikoser. Det tar 21 dagar att bli av med ett beroende, bara så ni vet. Det har jag ganska tydliga svar på. Jag är just i detta nu ganska glad. Jag blir liksom glad av minsta lilla nuförtiden, det räcker med att Våfflis inte spyr på mig så blir jag glad, eller att bussen kommer i tid så tänker jag 'jippi fan vilken bra dag', eller att pistagenötterna har ett skal som är lätt att få av. Det gör mig lycklig.
Sen är jag väldigt glad för att jag har så många vänner, så många och så bra. Det är inte alla som har det, så man kan ju säga att jag har tur. Påtal om tur, jag har väldigt otur i spel, förlorar alltid i allting! Och har man otur i spel ska man ha tur i kärlek, men ja...någonting blev galet där. Är inte bitter för det om ni trodde det, nej fan.
Nu orkar jag inge mer, för jag är inte så intressant på det viset. Ja. Hejdå ra.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin ändå

2013-01-10 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0