lycklig




kolla mitt långa hår som jag klippte jättekort i september! nu är det ungefär lika långt fast tjockt hela vägen ner. åh är så lycklig.

har spenderat mitt dygn med vickan och igår var vi med mina töser och spelade spel. skrattade klart för detta året ungefär. och nu kommer snart min fia. jag kan ju inte ha det bättre. häromdagen frågade en kompis om jag går på någonting för mitt humör är på topp tamejfan dygnet runt. nej jag går inte på någonting, är bara så glad över att jag är glad igen. jag är så jävla värd det. tack å hej.

Kommentarer
Postat av: emma

Kan inte du ge mig lite av dej typ, sjukt stark du! Puss mandi <3

2013-01-12 @ 18:20:24
Postat av: Anonym

älsker dig

2013-01-12 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0