jag är i torsby, alltså no life

Vad får dig att må bra? - Mig själv, mina vänner, framsteg, spontanitet, livet.
Vad får dig att må dåligt - Mig själv ibland, orättvisor, vissa människor får mig att vilja spy och livet ibland.
Är du glad nu? - Superglad.
Vad åt du senast? - Kyckling och avocado. Nu dricker jag kaffe. det är gott.
Vad skrattar du åt? - Solsidan, mig själv, att reta folk som är dåliga förlorare. Det tycker jag är jätteskojigt.
Vad längtar du efter? - Sälen. Sol. Kramar. Pasta. Potatis.
Favoritprogram? OC, föralltid
Vem saknar du just nu? - Om jag inte saknar någon då? Ha?!
Vad spenderar du mest pengar på? - Mat. Jätteroligt är det.
Vad vill du spendera dina pengar på? - Mat hehe. Nej, kläder och resor kanske.
Vad ska du göra i sommar? - Jobba någonstans kanske. Åka utomlands, rocka.
Vem fick du sms av senast? - Men vad spelar det för roll?
Vem skickade du sms till senast? Meeeen vad spelar det för roll, dumma frågor.
Vem får dig att bli glad? - Alla. Det här är såna smygfrågor som ni vill få fram om jag är på G med någon, eller hur? Ja got ya.
Vem gick du på bio med senast? - Men det var väl ett jävla tjat. Fia, så då vet ni det. Och det var säkert Fia på de andra frågorna också.
Vad ska du göra sen? - Ska snart gå och klippa Linette sen ska jag ligga i sängen och titta på film hela kvällen. Ska bli skönt.
 
Nu räcker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0